Start > Roemenië reis > zondag 18 januari

Roemenie reis 2015, zondag 18 januari.

Gisteravond nog even op de Skype onze familie gesproken.

Altojd leuk om je moeder en wat familieleden even te zien en te spreken.

We hebben beloofd om morgen rustig en veilig naar Pernis te rijden.

En dat zullen we dan ook zeker doen.

Vanmorgen om 7.00 uur opgestaan, ontbeten en om 8.00 uur zijn we vertrokken.

Uiteraard niet zonder Gera, Marius en Sebastian hartelijk bedankt te hebben voor hun goede zorgen, hun hulp om ons overal te brengen en broeder Scurtu die de voedselpakketten werkelijk fantastisch had samengesteld!

We waren gewaarschuwd voor wat gladheid, maar die zijn we gelukkig nergens tegengekomen.

Tot onze verrassing kwamen we een aantal nieuwe snelwegen tegen.

Hierdoor schoten we aardig op en konden we nogal wat tijd winnen.

Zo kwamen we rond 16.00 uur aan in Erd/Boedapest alwaar Ds. Thurozsy woont.

Hier aangekomen hebben we genoten van de vrije tijd die we hadden, met elkaar de gebeurtenise verteld aan Ds. Thurozsy zijn vrouw en zijn we aan tafel gegaan.

Aangezien het zondag is heeft Ds. Thurozsy ons een kleine dienst met ons gehouden in de auto.

We hebben ook nog wat gezongen en zodoende was het voor ons ook echt zondag.

We misten uiteraard de kerkgang en onze gemeenteleden, maar uiteraard ook onze broeders en zusters van onze de andere kerken in Pernis.

We voelden ons onderweg en in Roemenie heel erg met u allen verbonden.

Wij mochten afreizen, maar we zijn door u gezonden om onze broeders en zusters in Roemenie te bezoeken.

Wij zullen vanavond niet te laat naar bed gaan, de vermoeid beginen we nu toch echt wel te voelen.

Morgen zullen we om 5.30 uur, proberen, op te staan, en om 6.00 uur willen we dan vertrekken.

Nog zo’n 1400 kilometers en dan zijn we weer thuis.

We wensen u allen een goede nacht, hartelijke groet,

Ds. Thurozsy, Ineke en Bas.